Äntligen!

Nu är jag äntligen ledig, känns så skönt att de här två nätterna är över. Den här natten gick bättre att jobba då jag inte har varit lika trött, men natten började med illamående så det var lite jobbigt men samtidigt mysigt!
Under natten har jag även haft lite molvärk och tuttarna har ömmat.

Molvärken och ömma tuttar kommer några gånger om dagen, egentligen är bröste ömma hela tiden men ibland kommer det il då det gör extra ont.

Nu börjar jag känna av att jag är hungrig så det är bara att gå och kolla om J har börjat med maten, men jag tror att jag har en sån tur ;)

Kommentarer
Postat av: Alice

Åh vad härligt med graviditetssymptomen! Åh vad jag hoppas att jag snart får uppleva samma sak! Kram/A

2010-02-24 @ 17:58:03
URL: http://alice-ivf.blogspot.com
Postat av: Kix

Har du prövat att sticka OS-mössan? Den är ju också snygg. :)



Kram Kix

2010-02-24 @ 20:29:57
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback