Ruvardag 10

Atjo atjo prosit, ja så låter det hos mig nu. Jag nyser och det rinner snor... känns inte allt för kul, men jag måste säga att det börjar att gå åt rätt håll. Men gör jag det minsta lilla så blir jag tungandad.
Jag har sjukanmält mig två nätter till så nu kan jag kurera mig tills på måndag då det är dags för jobb igen.

Ruvardag 10, brösten ömmar fortfarande, jag springer på toaletten och kissar stup i kvarten och analyserar toapappret ska jag väl erkänna. Det känns som att mensen ska komma när som helst. Har molande värk i magen.

Jo förresten igår var jag förbi apoteket och skulle hämta ut nya folsyretabletter då jag inte har så många kvar. Då hade min läkare skrivit ut Trombyl istället för folsyra fast jag har nästan en hel burk kvar. Så idag blir det att maila till min klinik och be om ett nytt recept.

Idag funderar jag på om jag skulle få nåt gjort här hemma, skulle egentligen behöva gå en runda med snabeldragaren men det får vänta tills J kommer hem från jobbet. Jag ska nog bara ta och slå på tvättmaskinen, nåt mer anstängande än så ska jag nog inte göra.
Onödigt att ta ut sig.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varje dag går jag in på din blogg.....och andas ut när jag läser att allt är frid och fröjd.



Krya på dig.



Det räcker med att tvätta lite, sen ska du bara slappa tycker jag:o)



Kram!

2010-02-17 @ 09:50:28
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Sofie

Hej! Oj här har det hänt endel sen jag var ute på internet sist.

Ser att du är på ruvardag 10. Det låter underbart. Hoppas allt gick bra för er vid ÄP och ET.

Ny design på sidan med, toppenfint verkligen!

Tack för blog awarden, det var kul att få en sån, dock nu på sistone har jag varit hemskt dålig på att uppdatera eller överhuvudtaget ens vara ute på internet.

Lycka till nu.

Håller mina tummar & tår för er skull!

Kramar till dig!

2010-02-17 @ 10:51:49
URL: http://www.eninreresagenomivf.blogspot.com
Postat av: Sandra

Hej!

Halkade in på din blogg precis.

Ja e inne på ruvardag 6 idag så ligger inte långt efter dej.

Kommer följa din blogg från o med nu, detta e ju spännande samtidigt som d e fasansfullt.

Svävar mellan hopp o förtvivlan hela tiden...



Lycka till!

mvh sandra

2010-02-17 @ 11:15:26
Postat av: Plusresan

Precis som Jenny gör jag samma sak. Går in, kollar läget, och pustar ut att allting fortfarande är så underbart som det borde vara när man väntar på något gott.



Håller tummarna så starkt för dig tjejen!!!

KRAM

2010-02-17 @ 16:18:01
URL: http://plusresan.blogspot.com
Postat av: Fru barnlös

Krya på dig!

2010-02-17 @ 19:13:34
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Alice

Åh vad spännande, jag håller tummarna stenhårt! Tycker att dina symptom låter mycket lovande... :) Verkar som att "alla" är förkylda just nu. Min förkylning är bättre men inte helt borta än, är fortfarande trött och snuvig. Men har jobbat hela veckan ändå. Krya på dig!

2010-02-17 @ 19:53:38
URL: http://alice-ivf.blogspot.com/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Kanske bra att du blivit förkyld så att du kan va hemma o ta det lugnt!



Svar: Idag har hantverkaren putsat 1 1/2 vägg så om 2 dagar e han nog klar tror jag!

2010-02-17 @ 21:33:20
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, välkommen som läsare :) Nä vi har inte fått en kallelse än, men remissen skickades i december och vi fick veta att det skulle vara 3 månaders väntetid, så snart förhoppningsvis! Jag hade ingen aning om att de tog itu med om det ev saknas något i journalen, BRA besked! :) mycket bra, tack för det!



Hur är dom i Umeå??

Nu ska jag till o rasta hunden.. Ska läsa ikapp mig om dig imorgon.. men han se att du är nära BIM! Hoppas innerligt att det inte kommer någon förbaskad mens!

2010-02-17 @ 22:27:06
Postat av: Sara

Tack så mycket, och skönt att dagarna springer på ganska bra ändå. Du är ju redan på dag 11!



Jag fortsätter att hålla mina tummar, i utbyte mot dina. ;)

Kraaam och krya på dig

2010-02-18 @ 19:21:14
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback