Ruvardag 2

Vet inte hur bra idé det är att jag döper det olika inläggen till vilken ruvardag jag är på. Det känns som att tiden går så sakta, men det är nog bara min egen känsla.

Hur som helst har jag kommit till min andra ruvardag, jag är fortfarande svälld, kommer inte alls ihop att jag har varit det de andra gångerna när jag har gjort ett frysförsök.
Har lite ont fortfarande, men det börjar att släppa, tror inte att det är normalt att ha så ont efter ett frysförsök, jag har då aldrig haft det.
Men men det blev ju lite extremt den här gången.

Jag blev nyss väckt av min chef som ringde, hon ville att jag skulle jobba extra inatt. Jag hade ju tänkt att bara ta det lugnt, men det fanns ingen annan så jag var tvungen. Tjejen som jag ska jobba med vet om allt vi har gått igenom så det känns bra, då förstår hon varför jag inte vill slita utan försöka ta det lite lugnt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Självklart ska du ta det lugnt i natt...jag står för dom tunga luften i natt!

2010-02-09 @ 14:03:36
URL: http://annasofiagustafsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Trist att jobba när man räknat med att vara ledig.. men najs med lite extra pengar.



Jag vet inte om man får några mediciner, tror inte det. Var mest rädd för att ha ont efteråt, men efter jag tänkte lite så kom jag på att jag nog inte hade ont efter förra ET... hmm, då kanske jag kan köra bil helt enkelt.. :)



2010-02-09 @ 19:04:21
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback