Snö

Inatt har jag fått vara upp på toaletten 3 gånger, även igår sprang jag extra mycket. Jag som tidigare har tyckte att jag har gått ofta, men det är ingenting jämnfört med igår och inatt. Men alla symtomer tas tacksamt emot av mig ;)

Idag vaknade jag av att det hade kommit massor av snö, kollade på termometern om vi hade sån tur att det hade blivit värmare och äntligen så slipper vi -20 graders kyla. Idag är det bara -14 grader här.
Så idag kommer jag nog att ge mig ut på en liten promenad eller nåt annat skoj.

Ikväll är det melodifestivalen på tv, har inte alls följt det så bra i år, men ikväll så kanske jag slår på stort och ser det.

Nu blev jag lite rantar sugen, får se om jag får med mig gubben och hälsa på nån idag. Vi måste i alla fall åka iväg på djuraffärn och köpa lite kattmat och hundmat.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej=D



Jo det här är mitt första IVF=)



Ha en fortsatt trevlig helg=D

2010-02-27 @ 23:22:47
URL: http://tilldendagen.blogspot.com/
Postat av: mamma-wannabe

Hoppas allt är bra!

Jag har skickat vidare en award till dig.



Kram

2010-02-28 @ 11:19:03
URL: http://familjecirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback