1 års bloggande

I torsdags så var det 1 år sedan jag startade jag den här bloggen, hade helt glömt bort det. Så grattis bloggen på 1 års dagen så här några dagar för sent.

När jag startade upp bloggen hade jag nyss börjat att äta Femanest tabletter inför vårat frysförsök. Våra förhoppningar var stora inför det där försöket, för nu visste vi att jag kunde bli gravid. Som ni vet så slutade även den graviditeten i missfall, men vi har inte gett upp hoppet än!

Tant röd borde komma nästa vecka och då får jag börja äta kortisontabletterna. Känns så himla bra att läkaren lyssnade på mig.

Var nyss in på min apotekssida igen och kollade och än har inte receptet kommit in, så det blir att maila till min ivf klinik på söndag så att läkaren får fixa receptet direkt på måndag. För jag vill hinna få hem tabletterna innan tant röd är här.
När jag ändå mailar till kliniken ska jag be dem skicka hem en behandlingsplan till mig där det står när jag ska börja med ägglossningstesterna och så. När jag pratade med läkaren och han frågade om jag behövde en sån var jag kaxig och sa nej, för vi har ju gjort några försök nu så jag trodde att jag kom ihåg. Men det är bara att erkänna mitt minne är bra men kort.

Jag har nyss varit ute med hunden på sista promenaden för ikväll och då passade jag på att fota lite här ute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback