Aj

Ont det jag gör ont men det går....  jag har sån himla ont i magen, har mensvärk så det bara sjunger om det. Som ni förstår så har jag fått mensen nu så min nedräkning inför vårat frysförsök har börjat nu! J säger att vi firar idag, inte ofta man blir glad när tanten kommer.

Jag har nyss klivit upp efter nattens arbete som även denna natt gick bra.

Nu ska jag gå och krypa upp i soffan bland kuddarna och sticka lite på mormors mössa och bara ta det lugnt. Egenligen hade vi behövt åka och handla men jag orkar inte det. Så om J tycker att det är tomt i kylen så får han sätta sig i bilen och åka iväg (hoppas på det)


Kommentarer
Postat av: Kix

Urk för att handa mat... vet ju inte vad man vill ha eller vad som behövs, skicka J!



Jag gissar på att pappa din skall ha den gråa mössan, mormor den cerise och din mamma skall ha den svarta? Hihi... chansar.



Kram Kix

2010-01-20 @ 20:08:50
URL: http://kix.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Inge roligt med värk, men målet närmar sig ju för er nu. så spänande.

2010-01-20 @ 22:03:21

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback