Bowling

Igår slutförde jag min mössa/halsduk. Det stod i mönstret att man skulle göra den på en kväll, men för mig tog det några dagar. Kan ju ha att göra med att jag inte sitter så länge och stickar varje kväll.

Men nu är den i alla fall färdig och den hamnade som jag trodde hemma hos min mamma. Var verkligen hennes färger, så jag tror att den kommer att bli väl använd.

Så här blev i alla fall resultatet.





Jag började på en ny igår som jag tror att jag ska ha själv, men man vet ju aldrig var den hamnar i slutändan.

Jag efterlyste garn som jag har beställt från internet som ska bli nya Åremössor och det var på väg nu så jag borde ha det här på måndag eller tisdag så då blir det att sticka några mössor som jag har beställningar på.

Mina föräldrar var nyss här och hälsade på. Mamma tyckte att det syndes i mitt ansikte att jag har gått ner i vikt så det känns bra! Det börjar ge lite resultat.

Min pappa ville att jag skulle börja sticka tjocksockar istället för mössor. Han har sagt det tidigare men jag har aldrig kommit mig för att göra det. Men det ska nog inte vara några problem så kanske när alla mössor är klara.

Vi spelade lite bowling med mina föräldrar på wii och fast de aldrig har spelat tidigare så gick de bra för dem. J vann, pappa kom 2:a, jag 3:a och mamma på fjärde plats.

Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Mössan blev ju hur bra som helst! Vad duktig du är.

2010-01-16 @ 15:36:11
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Greta

Så fin mössa och gratis till bloggens ett årsdag.

2010-01-16 @ 18:17:33
URL: http://torparfru.blogspot.com
Postat av: Kix

Härlig terapi och shit vad duktig du är på att sticka!

2010-01-17 @ 21:27:11
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback