Extra jobb

Idag hade jag tänkt att försöka sova länge uti fall att jag skulle få jobba extra inatt. Men jag blev tyvärr väckt av telefonen då min chef ringde och undrade om jag vill jobba i natt. Så det blir 10 timmars fyllnads tid och det är ju aldrig fel.

Jag har inte så mycket planer idag utan jag ska vara hemma och försöka sticka färdigt den nya mössan, men det tar ett tag. Sen på kvällen ska jag åkat till min tremänning som ska klippa igenom mitt hår. Har blivit lite för långt i nacken.

Måste ta och lägga upp en bild som jag precis har tagit. Det är på en av våra katter som ser riktigt nyvaken ut.


Kommentarer
Postat av: tess

tack fina vän för alla värmande ord och allt stöd..d känns skönt att prata med ngn som verkligen VET hur d känns



hoppas d gick bra o jobba! puss!

2010-01-14 @ 12:57:57
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback