Film tittande

Vilken härlig förmiddag jag har haft idag. Vaknade vid 9- tiden och kände mig utvilad så jag började dagen med att gå en promenad med hunden.
Sen har jag gjort lite nytta här hemma, städat och tvättat lite grann.
Efter det ringde jag några såna där måste samtal som jag har skjutit upp på, jag beställde bla nya linser.

Sen var det soffan som gällde för mig då jag såg senaste Wallander filmen, Dödsängeln.
Jag har alltid gillat Wallander filmerna så jag gillade även den här. Men om man jämnför tex Wallander och Johan Falk filmerna så tycker jag självklart att Johan Falk filmerna är mycket bättre.

Tror att jag ska ringa och be J hyra hem de sista Johan Falk filmerna, blev nu sugen på att ta en riktigt slö dag med film tittande och mys. Hoppas att han också är sugen på det, men det brukar inte vara så svårt att övertala honom ;-)

Igår började jag sticka pappas tjocksockar, skaftet är nu färdigt så nu kommer det svåra. Måste nog ringa svärmor och få en beskrivning på hur man gör!


Kommentarer
Postat av: *

Det var just därför jag letade upp dom inläggen för att påminna mig själv om hur hopplöst jag tyckte det var och hur fel man kan ha :)

Gillar både Wallander och Falk filmerna. Den senaste Wallanderfilmen har vi inte sett men däremot alla Johan Falk.

Sist vi hyrde vart det något fel så vi fick betala förseningavgift trots att vi lännat in dem i tid:( Men vi kan inte bevisa att vi lämnade igen dom i tid så det är bara att betala och se glad ut.

2010-01-26 @ 21:56:21
URL: http://densomvantar.blogspot.com/
Postat av: Fru barnlös

Kolla in mitt senaste inlägg: Du har fått en award!

2010-01-27 @ 11:43:29
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback