Medicinen är hemma

Igår hade jag fått mail från min doktor att receptet nu fanns på apoteket, så idag var det bara för gubben att sätta sig i bilen och åka iväg och hämta hem min medicin. Så nu är jag redo!

Min första natt gick bra, så jag hoppas att den här natten går lika bra.

Jag ska snart ta och åka förbi mormor, hennes hår behövs färgas så det är bara att ställa upp. Hoppas även att jag hinner börja sticka på en ny åremössa idag. Fick hem garnet igår så det var som lilla julafton för mig.

Nu har jag garn så jag kan sticka 3 nya mössor. En ska gubben ha, mamma ska ha en och mormor den sista. Så jag hoppas att de blir nöjda med resultatet.


Kommentarer
Postat av: Kix

Haha... om det är Åremössor så går väl de ganska fort att sticka. Jag har själv en hemstickad från svärmor. De är jättefina. Vilka färger blir det?



Kram Kix

2010-01-19 @ 22:02:31
URL: http://kix.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback