Nya äventyr

Jag tycker verkligen synd om mina kollegor som har jobbat inatt. Det har verkligen blåst och snöat här. Jag kan tänka mig att dem har haft svårt att ta sig fram med bilen.
Själv har jag haft det riktigt skönt, somnade rätt så tidigt igår och har nyss vaknat.

Idag ska jag iväg och hämta min systerson på dagis, sedan ska jag äta middag hos syrran.
Jag & syrran har gjort en liten bytesaffär. Jag hämtar grabben på dagis och hon sminkar mig inför kvällen. För mig känns det inte som ett byte och det gör det nog inte för henne heller. Men för att hon ska hinna så hämtar jag busfröet plus att jag hinner leka med han lite grann innan jag ska iväg på äventyr ;)

Ikväll ska jag nämligen ut med några kompisar, så det ska bli riktigt trevligt. Sen kommer jag att sova över hos min mormor som bor i stan då jag har tid för ultraljud imorgon bitti.
Jag slår alltså två flugor i en smäll!


Kommentarer
Postat av: Greta

Så spänande med lite äventyr och med ultrajudet.



Får jag fråga vad du jobbar med?

2010-01-28 @ 12:54:15
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback