Oj

Igår gjorde jag klart min andra väpnarluva. Mönster på den finns här.





Idag ställde jag mig på vågen och var nästan helt säker på att jag skulle ha gått upp i vikt då jag har fuskat lite grann. Men jag fick ställa mig två gånger på vågen för jag var säker på att den visade fel. Men inte det, jag har gått ner -1,3 kg sen förra måndagen. Det är jag riktigt nöjd med.
Jag hoppas att det kommer att fortsätta så här.

Nu är min ledighet slut så ikväll är det dags att gå ut och jobba igen. Jobbar nu måndag och tisdag natt, sen jobbar jag även helgen så det är en intensiv jobbar vecka som ligger framför mig. Men det ska nog gå bra!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad duktig du är som stickar. Min mormor försökte lära mig när jag var liten, men det gick inte så bra. Däremot lärde jag mig virka vilket jag tyckte var jättekul....men nu minns jag inte hur man gör längre.

2010-01-19 @ 09:02:37
URL: http://www.barnlangtan.se/
Postat av: Greta

Härligt att du gör framgång med din sattsning på vikten.

2010-01-19 @ 10:37:02
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback