Ränt på stan

Idag har jag & gubben gjort en halvdag på stan. Det är inte ofta han själv säger att han vill åka och shoppa lite kläder och sånt. Så såna dagar måste man ta vara på.

Började turen på stadium där vi hittade en hel del kläder på halva reapriset. Gick dit för att köpa ett par skor till J men kom därifrån med ett par skor och flera tröjor ;)



Det här är mina fynd.
Svart huvjacka ord pris: 399 kr, jag betalde 99,50
Grå kofta ord pris: 399 kr, jag betalade 99,50
Lila top ord pris: 149 kr, jag betalade 39,50


J:s fynd

Orange huvtröja ord pris: 249 kr, han betalade 74,50
Turkos t-shirt ord pris: 149 kr, han betalade 39,50
Svart huvjacka ord pris 499 kr, han betalade 149,50
Adidas skor ord pris 799 kr, han betalade 599 kr

Sammanlagt skulle allt ha kostat 2643 kr och vi betalade 1101 kr för allt. Känns som att vi fick riktigt mycket för pengarna. Om man räknar bort skorna så har vi bara betalat 502 kr för alla tröjorna. Såna klipp gör jag inte ofta.

Efter stadium så blev det en sväng förbi HM också där jag hittade ett nytt svart baslinne, har nästan alltid ett linne under tröjorna. Ble även att köpa en ny morgonrock till J.

Sen var det bara en affär kvar och det var hemtex för inskaffning av ett nytt underlakan. Sånt är verkligen tråkigt att köpa tycker jag, men ett måste.


Kommentarer
Postat av: Fru barnlös

Kul med lite handlande.

2010-01-13 @ 19:32:45
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: Syster

Bra fynd!!!

2010-01-13 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback