Dop

Även den här dagen har vi varit iväg och "rantat". På dagens agenda stod det barndop. Det var en släkting till mig som skulle döpas. Alltid lika mysigt med barndop. Medans vi satt i kyrkan så tänkte jag på att nästa dop vi är på kommer att vara pyrets. Så himla mysig känsla.

Efter dopet bar det iväg till dopfika. Det var 2 små flickor som sjöng där och varje gång de började att sjunga så började pyret att röra sig i magen. Pyret måste ha gillat sångerna ;) Min syrra försökte känna sparkarna men de kändes inte för henne.  

I slutet av dopet sprang alla barn ner till badstranden som låg precis brevid stället och badade.

Nu ikväll ska vi bara vara hemma och ta det lugnt. Känner inte alls för att göra nåt. Har har små regnat under dagen och jag hade önskat att det skulle fortsätta så att J skulle fortsätta med målningen av pyrets rum men nu när jag tittar ut skiner solen för fullt.
Men men det kommer väl fler regniga dagar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback