Oväder

Usch vilket oväder jag vaknade av idag. Hela huset skakade och jag fattade inte riktigt vad som hände. Ropade då till J som redan var uppe och han sa att det var åska.
Strömmen försvann fort och det fortsatte att smälla och skaka. Har aldrig tidigare upplevet ett sånt här oväder. Nu verkar det tack och lov ha försvunnit.

Idag ska vi på kalas hos min mamma som fyller 49 år. Ska bli riktigt gott med tårta, märker att mitt sötberoende har börjat att komma tillbaka. I början av graviditeten ville jag inte alls ha godis och sånt men nu är det choklad som står högst upp på min lista.
Igår efter vattengympan var jag bara tvungen att åka förbi affärn för att köpa lite choklad...

Det var ju några dagar sedan jag skrev och beklaga mig för att det tog så lång tid för J att göra färdigt i pyrets rum. Nu har han i alla fall målat färdigt väggarna, så nu har han ungefär halva taket kvar att måla 1 varv till och sen är det lite lister kvar att måla. Hans mål är att det ska vara klart imorgon så jag hoppas att det stämmer.
Längtar så mycket efter att få börja städa upp där inne för att sen få börja att boa.


Kommentarer
Postat av: Erica B

Ha ha ni är ju snabba ju! Vi var klara med Isaks rum lagom till hans 1 års dag förra sommaren.



Litens rum ska vi förhoppningsvis göra klart i höst så det är klart till vintern då vi måste flytta upp så Isak sover eget rum (för långt att ha han själv på övervåningen och oss nere).



2010-07-27 @ 14:34:09
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback