Städar

Har nu satt mig vid datorn för att ta en välbehövlig pause. Håller på att städa upp i pyrets rum. Jag har tagit bort färg som har råkat hamna på golvet, putsat fönstrerna och lite annat smått och gott. Nu ska J upp och måla sista varvet på taklisterna och sen ska det skruvas upp gardinstång och sånt.

Jagmåste säga att jag trivs som fisken i vatten just nu, är så himla roligt att få boa fast jag inte riktigt har börjat än ;)

Imorgon kommer svärmor och svärfar hit och då ska jag & svärmor sy gardiner till pyrets rum som sen ska hängas upp.

Igår på ikea hittade vi en massa fina saker som också ska upp i pyrets rum. Vi köpte rullgardiner, taklampa, vägglampa, tavellist och så en massa små saker som jag inte kommer ihåg just nu. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback