Klippning

Jag har precis kommit hem nu efter att ha varit i en grannstad och fått mitt hår klippt. Är riktigt nöjd med resultatet. Min frissa vet alltid hur jag vill ha det, så det är så smidigt att få klippa sig där.

Ni kan gissa att jag är glad idag, ute små regnar det och solen syns inte till. Så det är en helt perfekt Sara dag ;)

Jag & J har varit in på en bilfirma idag och kikat lite på några olika bilar, vi funderar och funderar på om vi skulle byta. Vi har idag en bensin bil men vi kör så pass mycket så vi skulle spara om vi köpte en diesel. Frågan är ju bara vad vi ska ha för nån.
Idag har vi en Skoda octavia, men den är inte speciellt stor i baksätet. Så nästa bil måste vara större.
Vi har kollat lite på en Passat kombi, men de hade även en Volvo V70 men jag har inte riktigt koll på hur stor den är i baksätet. Om vi sätter en sån där större bilbarnstol (för barn 1-4 år) i vårat baksäte så kan jag inte sitta i framsätet då det blir för trångt. Så det är ett måste att en bakvänd bilbarnstol ska rymmas.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi leasar idag en V50, som blir jäkligt trång om man får barn. Vi planerar i vår, när vi ska byta leasingbil, att ta en v70 istället. Den är stoor, betydligt större än vad man tror..

Men Passaten är ju också nice...



2010-07-13 @ 18:53:19
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback