Gratis är gott

Puh jag kanske inte ska önska mig så mycket värme, idag är det en toppendag här. Men tyvärr fixar jag inte av att sitta i solen. Gick ut på altanen med en bok för att ta det lugnt en stund, började att sätta mig i solen men efter ett litet tag blev det för varmt så jag hamnade i skuggan.

Igår var jag och hämtade ut våran gratis box från pampers på barnens hus. Allt som är gratis är ju bra! Om ni inte har anmält er än så kan man göra det här.



Idag har jag efter lite tjorv lyckas få till pyrets första påslakan till vaggan. Köpte ett tyg när jag var till ikea och det skulle jag idag sy påslakan och örngott av, men det blev bara ett påslakan. Jag får nog lov att ta hjälp av svärmor när jag ska göra resten. Vet inte riktigt vad det är med mitt humör längre, har inte alls samma tålamod längre.

J kom nyss hem efter hans fjälltripp, med sig hade han 3 harrar :)

Kommentarer
Postat av: Erica B

ha ha jo det minns jag att man fick ut :-) det gäller att samla på sig det som är gratis! Det är få gratiserbjudanden till 2-åringar? Förstår inte varför?

2010-07-07 @ 01:53:32
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback