Vattengympa

Vaknade inatt av att det regnade för fullt, så jag tyckte att det verkade positivt för den här dagen.
Men när jag vaknade så sken solen för fullt och det var bara att inse att det skulle bli ytterligare en kanon dag.

Mina föräldrar kom förbi oss och tillsammans gick vi ner till badstranden som ligger 5 minuters promenad från oss. Var riktigt skönt där nere, det svalkade och jag kunde gå ner till vattnet och kyla ner mig. Men till nästa gång vi ska dit så ska vi ta med oss en stol till mig för det var inte så bekvämt att sitta på en strandfilt. Men man lär sig av sina misstag ;)

Snart ska jag börja göra mig i ordning för att åka på vattengympa och efter det ska vi gå ut och äta på nån god restaurang. Får se var vi hamnar. Hoppas i alla fall på att vi får ett bord utomhus.

Har fått några förslag på vad det kan vara för fågel, men det är inte en Lavskrika eller en Rödstjärt. Det hetaste tipset just nu är att det är en stentrast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback