Kläder

Jag har varit en sväng på stan idag, behövde köpa lite nya kläder... Magen växer som bara den så det gäller att den ska få plats.
Sen var jag även en sväng på body shop där jag köpte en ny body butter.
Jag var även in på Lagerhause där jag hittade en rosa söt spargris som pyret ska ha på en hylla i hennes rum.


Ikväll kommer mina föräldrar hit och ska hälsa på, då ska pappa och J försöka få ner våra tunga skåp från pyrets rum till nedre våningen.
Känns så skönt att det börjar hända lite saker här hemma. Börjar bli riktigt sugen på att få köpa målarfärg och börja fixa.

Men det gäller för mig att ta det lugnt då jag känner av fogarna på en gång jag gör nåt. Igår och idag har varit riktigt dåliga dagar för mig. Fogarna och ryggen tjorvar som bara den. J fick hjälpa mig att sätta på mina sockar imorse. Orkade inte göra det själv.

Kommentarer
Postat av: rockygirl

så söt spargris. =) Dom har så fina och fräcka saker i den affären. Tyvärr har vi inte den här i stan =( kram

2010-06-09 @ 07:51:20
URL: http://www.rockygirl-rockygirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback