Sommar?

Även den här dagen har vi mest spenderat på ranten som man säger här uppe. Vi har varit till min systerson med hans sandlåda som vi har gjort i ordning på plats. Kan säga att presenten verkligen var uppskattad. Han hann bygga många sandtårtor medans vi var där.

Nu har vi ett till "måsten" som vi (och med vi menar jag J) att göra innan vi kan fokusera helt på oss själva och våra behov. Det är i alla fall min mormors inglasade balkong. Det som är kvar att göra där är att måla taket 1 varv, vilket vi ska iväg och göra nån dag nu i veckan.
Sen är det alla måsten som vi själva har, vet egentligen inte om vi ska kalla det för måsten men det är i alla fall saker som vi vill göra här hemma, som tex måla och göra i ordning pyrets rum, fixa och dona lite ute på gården...

Sen har jag en liten efterlysning och det är på sommarvärmen. Är det nån av er som har sett den, för jag har nämligen börjat att sakna den riktigt mycket nu. Idag är det den 22:a juni och jag vill ha sol och värme.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sorry, men jag tror det är jag som snott den för här är det kanonväder sen några dagar tillbaks...

Jag kanske kan lämna tillbaka liiite av den om ett tag, men vill iaf ha kvar den över midsommar... ;)



Kram

2010-06-22 @ 22:25:10
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: towis

Sommaren har kommit till Sthlm iallafall i ett par dagar. Blå himmel, strålande sol o 25 grader :)

2010-06-23 @ 07:17:53
URL: http://towis.blogspot.com
Postat av: Emelie

Den där värmen har vi här, välkommen välkommen bara =)

Här badas det i vänern och liggs på stranden dagarna i ända så här är vi alldeles kräftröda i skinnet =)

2010-06-23 @ 08:56:06
URL: http://kronsten.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag trodde att ni hade fint väder norröver, det har låtit så på väderleksrapporterna :/ den kommer nu, snart Sara, imorgon börjar nämligen min ledighet :)



Tack för dina fina kommentarer hos mig, blir så jätteglad :)

Kram

2010-06-23 @ 09:27:07
URL: http://mijaqi.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback