Städar

Idag har jag gjort lite små nytta här hemma, sånt där som man bara har låtit vara ett bra tag har jag tagit itu med. Jag började med att sortera en hel massa papper som skulle in i olika pärmar. När det var klart tog jag en runda med snabeldragaren, när det var klart kände jag att jag fortfarande hade lite ork kvar så då passade jag på att slå igång en maskin tvätt och plocka in den torra tvätten i garderoberna.

Nu har jag tagit en välbehövlig pause och kommer inte att göra nåt mer idag. Eller göra och göra, jag ska på vattengympa ikväll. Ska bli riktigt skönt att få röra på sig lite grann i det varma vattnet.

Imorse ringde jag även till min barnmorska för att kolla hur jag ligger i TSH värde och jag ligger fortfarande bra så jag behöver inte öka på min Levaxin dos.

Jag märker för varje dag som går att pyret kommunicerar mer och mer med mig. Varje morgon och kväll så ligger hon och sparkar, vissa sparkar känner jag även med handen. Så mysigt att få kontakt med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback