Pysslar ute

Har precis kommit in en stund efter att ha varit ute och rensat lite i  blomrabatterna. Började igår men när jag fort blir slut så är det bättre att ta lite i taget. Men nu är i alla fall all ogräs borta. Har även hunnit plantera lite blommor.

Snart kommer svärmor och svärfar hit, de ska hjälpa J med hans växthus som han har byggt. Jag och svärmor ska även kolla och mäta lite i vagnen för att sen kunna sy en voksipåse.
Det är mycket som ska hinnas göras innan pyret kommer, känns skönt att vi har ett tag på oss. Men samtidigt så längtar jag som bara den och vill att tiden ska gå fort.




Kommentarer
Postat av: carolina

tiden kommer svischa, jag lovar!! :D

2010-06-01 @ 22:31:14
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback