Äntligen

Igår var jag hos mina föräldrar och hälsade på deras dator. Medans jag var där ringde grannen och sa att hennes internet fungerade nu. Så jag & J skyndade oss hem och efter lite tjorv med datorn så fick jag äntligen igång internet igen. Så nu känner jag mig som en människa igen ;)

Idag har jag gjort nåt jätte roligt... hmm eller inte... Nämligen suttit i telefonkö till försäkringskassan, har fortfarande inte fått nåt papper av dem som jag ska fylla i årsinkomst och sånt för att jag är sjukskriven. Så jag var tvungen att kolla så att det inte hade blivit nåt fel. Men de ska tydligen ha skickat allt till mig nu, så det borde komma vilken dag som helst.

Jag känner av att det blev mycket sittande för mig igår, har riktigt ont i fogarna. Orkar knappt gå här inne, utan det jag mest av allt skulle vilja göra är att krypa ner i sängen igen. Kanske att jag skulle lägga mig och läsa lite i nån bra bok, för jag har ju i och för sig inte kommit i kläderna än... Visst verkar jag ha svåra val att göra?!
 
Våran kyl roper efter mat, men jag orkade inte åka och handla idag så nu har J gjort det. Hade egentligen velat åka dit, för ibland vet jag inte vad jag är sugen på förrän jag ser det. Men jag tror att jag fick med det viktigaste på min handlingslista i alla fall. Jordgubbar stod med och det är nåt som jag måste ha hemma nu för tiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att ha dator igen!! Man blir ju helt lost utan den :) eller internet rättare sagt!



Ja fy fanken det var verkligen ett bakslag...men idag pratade jag med malmö och jag börjar nedreglering redan idag med ett spray som heter synarella som ska hålla endon i chack..sen är det hormstart 3 augusti och ultraljud 10 augusti så det känns skönt att ha en plan iallfall!!

2010-06-15 @ 19:02:36
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback