Jobbar

Nu sitter en något seg och trött Sara här vid datorn. Har nyss klivit upp efter att ha jobbat hela natten. Alltså är min första natt avklarad och två kvar att göra.

Igår gick jag och vilade efter maten och behövde gå upp och kissa som vanligt alltså, då kom jag på att jag hade glömt att ta min järntablett när jag åt middag men på nåt konstigt vis så tog jag fel ur dosetten och tog en Levaxin tablett istället.
Blev så klart skit nervös då jag redan hade tagit dagens dos på morgonen av Levaxinet, så jag fick ringa upp giftcentralen och där blev jag lugnad. Jag äter ju inte så hög dos så det var ingen fara för mig eller pyret.
Så nu kan jag säga att jag tittar både en och två gånger innan jag tar tabletterna ur dosetten.

Jag har ju glömt att skriva vad jag har drömt idag. Jag drömde att vi gjorde ultraljudet och det var 2 fina hjärtan som slog så jag hoppas att det var en sann dröm som jag drömde för att lugna mig själv lite inför ultraljudet.


Kommentarer
Postat av: jenny

Vad skönt att det inte var någon fara:-) Alltid skönt att ringa och höra med någon som vet.

Hoppas det var en sanndröm du hade. Jag känner på mig att du har 2 småttingar därinne:-)

Kram

2010-03-06 @ 23:15:57
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Lila

Hoppas att drömmen din blir sann!



KramL

2010-03-07 @ 11:34:33
URL: http://minbloggvarld.blogspot.com
Postat av: Anna

Det är jobbigt ibland när man knaprar så mycket tabletter, tar sprutor och massa annat..till slut vet man inte vad det är man stoppat i sig!

Hoppas att det var en sanndrömm du hade :)

2010-03-07 @ 12:23:58
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: carolina

väntar du tvillingar? :D när har ni ultraljud? tyckte det första UL:et var såå coolt, jag hade ett i vecka 7. man såg bara en liten böjd böna typ och ett JÄTTE stort hjärta, men det var sååå cooolt!!

2010-03-07 @ 16:49:38
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback