Snö och ännu mer snö

Jag är så less så det inte är sant på denna vinter. Ute snöar det som bara den och har gjort det sen igår. Alltså i över ett dygn har det kommit massor av snö.
I min kalender står det att det är den 2:a mars idag, men det kan ju inte stämma för då borde vi väl känna att våren är på väg och inte vintern, eller?

Natten gick rätt så bra att jobba, det blev värst på morgonsidan, då var det så mycket snörök som man knappt kunde köra, det var bara att krypa fram då man inte såg mer än precis framför bilen. Hoppas inte att det blir så inatt.

För ungefär två veckor sedan var jag sjuk, var jätte förkyld. Nu verkar det nästan vara så att min förkylning är på väg tillbaka, börjar känns mig snorig och trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback