Söndag

Så var den här helgen slut, tycker att den har gått grymt fort. När jag sitter och funderar på vad jag har gjort fredag och lördag då jag har varit ledig så blir det helt tomt.
Har mest sovit ihelgen känns det som...

Idag är det jobb igen, hade önskat att jag var ledig en dag till, men man får inte alltid som man vill. Har i alla fall bara två nätter på raken, har försökt att lägga schemat så för att jag inte ska bli för trött. Det är bättre att jobba lite oftare istället för många nätter på raken.

Nu är J iväg till mina föräldrar som har varit och köpt aftonbladet och söndagsbilagan åt mig på deras promenad. Jag ville verkligen inte missa den idag då Jenny är med i söndagsbilagan. Så har ni inte köpt tidningen än så tycker jag att ni tar på er kläderna och ger er ut. Jenny är i alla fall en kämpare som har lyckas och fått en liten Elvin efter en ivf behandling.
Längtar riktigt till J kommer hem så jag får krypa upp i soffan och läsa reportaget!


Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en skön helg, måste lyssna på kroppen ju.



Jag kommer för övrigt köra med Prednisolon den här gången, så nu hoppas jag banne mig att det fungerar lika bra för mig som för dig. :)



Kram

2010-03-21 @ 15:57:57
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback