Tack!

Tack för alla era gratulationer! Jag har äntligen börjat förstå att det är sant. Äntligen har vi kommit ett steg längre på våran resa. Vi har kämpat i så många år och haft så många misslyckanden bakom oss. Har gjort 4 ivf försök och 3 frysförsök, nu på sista frysförsöket så lyckades det.

Jag tror att vi har kommit så här långt den här gången tack vare Pednisolon (kortison tabletter), tror att det är miraklet som har fungerat för oss.

Idag har jag varit och klippt och färgat håret, blev riktigt fint. Är tok nöjd med resultatet. Min frisör är bara bäst ;)

När jag ändå var och klippte mig så passade jag och en jobbarkompis påatt gå in i barnklädesaffär och där kunde jag inte låta bli.
Jag hittade en jätte söt klänning som jag bara var tvungen att köpa. Jag känner på mig att det är en flicka som är i magen, så vi får se om min känsla är rätt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Dom här kortison-tabletterna, vad är tanken att de ska göra för nytta?



Jag tänkte ta upp om det finns någonting man kan gör för att jag ska kunna behålla barnet istället för att det ska bli missfall gång på gång så därför jag är lite nyfiken...

2010-03-11 @ 11:27:18
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag läste artiklarna om Pednisolonet och det låter ju spännande. Måste kolla det med SU när jag pratar med de nästa gång..



När börjar man äta det iså fall?



2010-03-11 @ 14:56:06
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Anna

blev oxå nyfiken på det där med kortison...kan du berätta mer????

2010-03-11 @ 21:34:56
URL: http://spattanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback