Trött ikväll

Idag har jag haft full rulle, vilket jag känner i kroppen nu. Är trött så det kommer nog att bli en tidig kväll för mig.
Dagen började med att jag var på företagshälsovården och gjorde en sån där 5 års kontroll då jag jobbar natt.
Jag fick fylla i ett papper, där var det en fråga om ev mediciner, kan säga att min rad knappt räckte till... Så jag fick förklara varför jag åt så mycket mediciner.
Sen var det vägning och mätning, hon kollade även blodtryck och puls på mig och allt var som det skulle.

Efter det var det bara att hoppa in i bilen och åka in till stan där det var dags för en planeringsdag med jobbet. Jag hade sett fram emot att börja planeringsdagen med lunch, men jag kan säga att det inte var nån höjdare. Fanns 3 olika rätter att välja på: Kåldolmar (gick genast bort), Strömming (älskar det men får ej äta det som gravid) sista alternativet var Janssons frestelse, så det fick jag äta. Ingen höjdare kan jag säga... Så det blev dessto mer sallad och fika efteråt.

Sen hade vi tur som fick middag hos svärmor och svärfar, när jag tänker efter så har vi haft riktigt tur den senaste veckan med att bli bortbjudna, hoppas att det fortsätter så ;)
Svärmor hade varit och handlat jätte söta bebissockar, de är pyttesmå i en lila färg (även hon tror på en tjej).
J, svärmor och J:s mormor hade varit på stan idag och kollat på bebiskläder och de ville handla upp hela affärn men J hittade inte riktigt nåt han ville ha. Måste nog lära upp han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback