Ändrat lite

Så var det sista dagen på den här veckan, känns att att tiden bara rinner iväg. Den här veckan har gått med en rackarns fart. Hoppas att alla veckor fram tills oktober går så här fort, då blir jag riktigt glad!

Idag har vi sån tur att vi har blivit bjudna på middag hos svärföräldrarna, skönt att slippa tänka på maten idag.

Jag vet inte om ni har sett det än, men jag har ändrat på min babyticker, har upptäckt att jag hade angett fel datum som beräknad födelse så nu har jag hamnat en dag längre bak...
Pyrets beräknade födelse är tisdag 26:e oktober.
När vi gjorde rutinultraljudet så frågade jag om de ändrar det datumet nåt, men när man har gjort provrörsbefruktning så är det enda gången man vet exakt när barnet är gjord så därför har vi kvar samma dag som vi fick vid våran inskrivning. Om jag skriver in vårat beräknade födelsedag på familjeliv så kommer det upp att jag hade ägglossning den 3:e februari, men jag hade egentligen den 2:a februari. Så enligt mina beräkningar ska födelsen vara den 25:e oktober. Måste kolla det med barnmorskan på torsdag när jag ska dit nästa gång. 

Har helt glömt bort att skriva vad det är för dag idag, skäms på mig. Det som är så viktigt nu när jag själv ska bli mamma. Idag är det nämligen morsdag så grattis mamma på din dag!


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min Trädgård

Morsdag e en jobbig dag! Man blir så himla påminnd om att man själv inte e mamma och kanske aldrig blir det heller.



igår va oxå en jobbig dag, det va Lommafesten hela helgen och även Alnarpsdagen med massa happenings o festligheter. När vi om till Alnarpsparken krylade det av barnfamiljer. Vid sånna tillf'ällen blir man oxå hårt påminnd om att man inte e en av dem.



Ha det gott o hoppas att du mår bra!

2010-05-31 @ 11:02:11
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/
Postat av: Erica B

ha ha mig flyttade de nästan en vecka TROTS exakt tillverkningsdatum från 23 juli till 17 juli när sonen kom? 31 juli.....

2010-05-31 @ 12:28:50
URL: http://flatcoated.bloggagratis.se
Postat av: Greta

Jajemän jag var där.

Och det var jätte trevligt, roligaste festen på länge.



Hoppas att du inte har så ont i kroppen längre, men det kan ju vara olika från kvinna till kvinna, detta med värk i fogarna.

2010-05-31 @ 13:33:18
URL: http://torparfru.blogspot.com
Postat av: carolina

grattis till din första morsdag :D

2010-05-31 @ 17:55:53
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lena Andersson

Hej Sara!



Tack för ditt fina meddelande på vår hemsida - om du bara visste vad det gläder oss att få ta del av historier med lyckliga slut!:-) Grattis!

Jag tänkte fråga dig om det är okej att vi länkar till din blogg från vår hemsida?



Med vänliga hälsningar,

Lena Andersson

Ledamot, Wabbie Foundation

2010-05-31 @ 20:50:40
URL: http://www.wabbiefoundation.org

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback