Jobb dags igen

Även idag har det varit kanonväder här, hoppas verkligen att det fortsätter såhär. Vi har varit en sväng till syrran i deras hus och hjälpt dem med att montera upp nya utemöbler, vi hann även med godfika där ;)

Jag ska snart börja göra mig iordning för två nätters arbete, hoppas att inte kroppen ska tjorva allt för mycket så att jag kan jobba. Har 5 nätter den här veckan och det var riktigt längesedan jag jobbade så mycket. Men men allt kan gå!

Hoppas att ni har haft en bra helg i govädret!

Kommentarer
Postat av: carolina

160 dagar kvar nu bara, tjoho, vad skönt för dig! Läste om den lilla vaggan i inlägget längre ner, det låter så himla fint...Jag ville egentligen ha en moseskorg, men dom var ju så sjukt dyra!

Hoppas det går bra på jobbet nu, du har ju iallafall dagarna hemma, du får lägga dig och njuta i solen :)

2010-05-17 @ 14:35:34
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback