Ryssvärme

Vilket underbart väder det är här, nu är det cirka 18 grader varmt och det ska bli ännu varmare. På lördag har de lovat 20-25 grader, ryssvärmen är på väg hit och den är så välkommen.

Vi har nyss varit och hälsat på J:s mormor och morfar och de hade en överraskning till mig. De hade varit och köpt en vagga från 1700-1800 talet som de skulle slipa ner och sen måla vit. Den var riktigt fin, så den kommer att bli helt perfekt för pyret i början.

Förstår inte varför jag envisas med att sätta mig vid datorn när det är sånt fint väder ute, har en massa saker som jag skulle behöva göra som jag inte orkar/vill göra. Men nu kanske det är dags att göra ett litet ryck. Jag ska i alla fall ta och äta lite jordgubbar ute på altanen i solskenet.




Kommentarer
Postat av: Sara

Vad underbart med fint väder.. här är det knappt 10 plus och grått och småregnigt.. och ska så vara hela långhelgen.. :/



Fast för mig får det gärna regna i flera månader, bara jag får ett plus på lördag. :)



Kram kram

2010-05-13 @ 18:05:25
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com
Postat av: Anna

Åhhh va avundsjuk jag blir...här nere i småland är det regnigt och trist. Vi ska inte drabbas av er värme tyvärr :(



Låter jättefint med en vagga :)

2010-05-14 @ 11:51:12
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: Cornelia - Mitt Hem & Min TrädgårdC

Gu va avis jag e på er nu! Vi har fortfarande lika kallt, mulet o regnigt som vi har haft de senaste veckorn, 8-10 grader i maj e inte det man hade väntat sig precis. Jag vill ha varm o vår NU! Specillet när man har långledigt, längtar efter o va ute o pula i trädgården.



Ha det gott o njut av solen o värmen!

2010-05-14 @ 23:54:14
URL: http://mitthemochmintradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback