Sover hela nätterna

Man kanske inte ska skryta men även inatt har vi haft det underbart. Vi gick och la oss vid 22 tiden och sov sen till 04, då hade jag vaknat många gånger och bara väntat på att lillan skulle vakna för brösten var verkligen sprängdfyllda...
Sen fortsatte vi att sova till 09 tiden, då fick hon mat igen. Men tror ni att hon ville kliva upp efter maten, nej hon och pappa fortsatte och sova.
Jag kände mig riktigt utvilad så jag tog itu med en massa saker här hemma. Jag tog och städade, tvättade, ramade in lite bilder på Cornelia som jag har satt upp på väggen hmm funderar på vad jag mer gjorde men nu kommer jag inte ihåg. Hur som helst så kändes det så himla bra att få ha gjort en massa saker medans de sov.

Sen på eftermiddagen har vi varit en sväng till min lillebrors lägenhet där J hjälpte till att spackla igen några hål. Imorgon ska J dit igen för att hjälpa till att lägga färdigt golvet i köket. Då ska jag, Cornelia och mamma göra stan och se på julskyltningen. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback