Stan igen

Äve den här dagen har spenderas på stan, men denna gång var det jag, J, Cornelia, farmor och faster. Köpte några julklappar så sakta men säkert kan vi strycka lite grann på listan. Känns riktigt bra.
Cornelia fick en jätte fin gegamoja mössa och en barbapappa klänning från farmor och faster. Tror att det kommer att bli en bortskämd fröken när hon blir äldre om det kommer att fortsätta så här ;-)

Sen blev det middag hos svärmor och svärfar, köttsoppa. Värmade och så himla gott!

På stan köpte jag en ammningsvänlig tröja till mig själv och ett par tjockare vantar.

Kommentarer
Postat av: Torparfru

Så roligt att handla julklappar.



Självklart man provade tjuren, fast nog funderade jag fört lite gran. Men sen blev det till ockmed en andragång. Blev avkastad även då =)

2010-11-30 @ 11:12:33
URL: http://torparfru.blogspot.com/
Postat av: Sara

Tackar så hjärtligt för tummarna och grattis!:)



Låter som en dundermysig dag för övrigt!

Kram


Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback