Dålig natt

Inatt har det varit värsta natten under hela graviditeten. Sista gången jag kollade på klockan var den strax efter 02 och då hade jag fortfarande inte somnat.
Kände mig pirrig i kroppen, ungefär som man som barn kände sig dagen för julafton. Det gick absolut inte att slappna av och komma till ro.

Trodde att jag skulle känna mig extremt trött när jag vaknade på morgonen men inte det. Känner mig ändå utvilad.

Idag ska jag ta en tur till min lillebrors nya lägenhet och se om jag kan hjälpa till med nåt. Behöver ha nåt att göra så att dagarna går fortare. Så att packa upp lite lådor borde bli en perfekt lördagssyssla för mig.

Idag är det 3 dagar kvar tills pyret är beräknad att komma, känns riktigt spännande det här.

Hä är datumlistan på de olika gissningarna, som ni ser har jag fått strycka många felgissningar. Idag är det ingen som tror att pyret kommer men imorgon har två gissat på.

04:e oktober:
05:e oktober:
06:e oktober:
07:e oktober:
08:e oktober:
09:e oktober:
10:e oktober:
11:e oktober: Pyrets mormor
12:e oktober:
13:e oktober: Pyrets pappa
14:e oktober: Pyrets morbror
15:e oktober:
Teres
16:e oktober: Min gissning, Pyrets farmorsfar
17:e oktober: Pyrets morfar
18:e oktober: Pyrets gammelmormor,
mamma-wannabe
19:e oktober: Pyrets farmorsmor
20:e oktober: Pyrets farmor,
Malin
21:e oktober: Avlängtan, Pyrets faster
22:e oktober:
Jenny
23:e oktober:
24:e oktober: Pyrets moster, Moa
25:e oktober: Sara
26:e oktober: RockygirlJenny
27:e oktober: Louise
28:e oktober: Anna, Torparfrun Toksnippa
29:e oktober: Suss 30:e oktober: Min andra gissning, Anna
31:e oktober: Tea

1:a november: Pyrets farfar


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får skönare nätter nu fram tills nedsläpp :-)

Det närmar ju sig med stormsteg!

Hoppas du har det bra.

kram kram

2010-10-23 @ 10:55:04
URL: http://spattanjansson.blogg.se/
Postat av: toksnippa

Du ska se att bebis kommer den 28:e!

2010-10-23 @ 16:21:54
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Carolina

jag sov superdåligt en natt och sen superbra den andra dagarna innan förlossningen! :)

2010-10-23 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback