Härligt väder

Vilket underbart höstväder vi har idag, eller jag vet inte om man kan kalla det för höstväder för det känns mer som sommar. Hur som haver så är det i alla fall 19 grader varmt här. Har nyss kommit in efter att ha varit och plockat ner grannens alla äpplen.
Känner mig rätt så trött nu, så det blir nog en skön vila på soffan innan det är dags att dra på nya äventyr ;)

Jag har fortfarande jätte ont i min fötter. Trodde först att det berodde på att jag gick ganska mycket i tisdags, men jag tycker att det borde ha släppt.
Orkar inte gå långt alls nu, får ont av minsta lilla. Det känns precis som att jag har blåsor under fötterna, satt tidigare gubben att inspektera fötterna men inga blåsor alls.
Ser även att jag är ganska svälld på kvällarna om benen trots att jag har stödstrumpor på hela tiden. Det är väl nu de flesta "kramperna" kommer.

Det är flera av tjejerna som har de andra ivf bloggarna som just nu ruvar, ni vet att jag håller både tummar och tår för er. Ruvartiden är den absolut värsta tiden i hela ivf karusellen. Varje toabesök är jobbigt och man analyserar toapappret i minsta detalj. Jag hoppas så att det blir en massa plus om några dagar!

Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Tack snälla!

2010-09-09 @ 14:40:02
URL: http://tomfamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback