Shopping igen

Puh har precis kommit hem efter 2,5 timme på stan, måste vara nåt slags rekord för mig som gravid. Hann med en massa shopping, dock var mest till gubben men jag hittade i alla fall en munkjacka, kofta, mjukisbyxor, ammningströja och ett linne.
Så nu är jag redo inför förlossningen med mjukiskläder, kommer att bli perfekt när man ska amma ;)

Köpte även en jätte söt klänning till pyret från Kappahl som Carolina rekomenderade i sin blogg, jätte söt var den.
Nu ska jag ta och äta upp lite rester som finns kvar i kylen sen ihelgen. Känns skönt att slippa laga mat, eller det gör jag ju nästa aldrig men jsut nu känner jag mig helt slut.

Om jag får lite mer energi ikväll så ska jag puscha på J att sätta upp lite lister, mitt jobb är att mäta och hålla i listen när han sågar ;)



Kommentarer
Postat av: Marre

Var in på Carolinas blogg & kikade, gud vad fina käder. Känner att det blir Kappahl nästa för mig:D Jag har blivit helt såld på bebiskläder älskar att handla. Nu blir det mestadels lite större storlekar så att mitt pyre har för framtida bruk, kan ju inte handla hur mycket som helst i mini-storlekar.



Hoppas du får en fin vecka=)

Kram!

2010-09-20 @ 19:34:52
URL: http://www.tilldendagen.blogspot.com
Postat av: Marre

Du har nåt kul att hämta inne hos mig=D

Kramen!

2010-09-20 @ 20:17:21
URL: http://www.tilldendagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback