Bebismys

Gårdagens 70 årskalas är nu avklarat. Maten var populär och födelsedagsbarnet var nöjd med dagen, bättre kunde det väl inte bli. "Festen" var slut redan 20:30, vet egentligen inte om man ska kalla det för fest när det var mer som ett kalas ;-)
Hur som helst drack jag 4 cider, märkte av första redan så jag tog det mycket lugnt. Har inte druckit på över ett år, så jag tål väl inget nu.

Idag ska vi hälsa på Cornelias kille och ha lite bebismys där. Efter det blir det middag hos mina föräldrar, har en massa mat kvar att äta från kalaset igår. Dit kommer även min syster och hennes familj.

Även idag är det strålande sol ute, så när Cornelia har vaknat så blir det att klä på sig och ge oss ut.

Sista dagen på påsken är det idag och imorgon är det en vanlig vardag igen, vilket jag tycker känns ganska bra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback