Städa

Den här dagen började jag med att städa huset, solen sken ute och helst av allt hade jag velat vara ute men ibland så måste man offra sig. Hur som helst så är i alla fall huset rent och fint nu. Idag premiär hängde jag tvätten ute och sängkläderna torkade på ungefär 1,5 timme, helt perfekt!

Jag har även hunnit rensa lite visna blommor från blomrabatten på framsidan, orkade inte göra det i höstas då jag var höggravid. Men nu är det gjort i alla fall, ser även att det har börjat komma upp blomknoppar!

J har tvättat altanen idag så om det är fint väder imorgon ska den oljas så efter det så blir det att olja in utemöblerna för att sen kunna sitta och njuta av det underbara vädret som verkar vara här för att stanna.


Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 21, då Desperate housewives börjar.

Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej igen Sara.

Ännu en gång, vill jag tacka för de tröstande orden från dig.

Jag kommer aldrig ge upp, hur jobbigt det än är, tror jag.

Vi är nog för envisa för att ge upp, jag och min A. Och läkarna har ju sagt att vi inte ska ge upp hoppet heller, för vi har alla förutsättningar att bli gravida.

Det enda som skulle kunna påverka att vi blir tvungna att ge upp, är ekonomin, och som tur är, har vi än så länge inga problem med det =)!



Tack. Tack.

Du får mig att känna hopp inför framtiden.



Kramar i massor.

Luiza

Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Okej!



Ja och det är ju ett relativt enkelt men effektfullt piff! :)

2011-04-27 @ 11:53:47
URL: http://annacondas.blogg.se/
Postat av: Helena

Uhh, jag måste också städa. Och då menar jag en rejäl vårstädning, ser inte fram emot det alls.

2011-04-27 @ 16:36:23
URL: http://stadfirma-gavle.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback