Stan

Idag har jag & Cornelia gjort stan med Hanna och Astrid. Efter stan kom jag hem med en rosa kortarmad body med vita prickar och ett par svarta strumpbyxor, allt till Cornelia som vanligt ;) Det är lite konstigt att det bara är Åhlens som säljer svarta strumpbyxor åt bebisar, tycker inte de andra stora kedjorna (Hm, Lindex, Kappahl osv) att de småa ska ha svart på sig?!

Just nu ligger gumman och sover i sin takvagga, det är jobbigt att vara på stan och träffa kompisar.

Nu har vi inga mer planer för den här dagen, utan det blir att mysa på här hemma. Solen skiner så det hade varit riktigt skönt att gå ut på en promenad om inte det hade blåst så himla mycket. Känns som att man ska blåsa iväg när man är ute.




Kommentarer
Postat av: MTVD

Tycker också det är konstigt att det är så svårt att hitta svarta strumpbyxor i små storlekar. Det är ju så enkelt att matcha till allt!



Verkar som det blir en kanonpåsk! Blir många och långa barnvagnspromenader tror jag :-) Men idag blev det en kort en, orkade helt enkelt inte gå så långt i motvinden...

2011-04-18 @ 19:51:46
Postat av: Linda

Kul med shopping!



Boken ja, jag beställer fotobok helt enkelt från Pixopolis, dem har ett program där man skapar sina böcker och det är nästan som att blogga i mina ögon. Där redigerar jag in texter o bilder som "dagbok" och tänkte beställa efter pö om pö.

2011-04-18 @ 21:36:51
URL: http://underbargava.blogg.se/
Postat av: Louise

Hallåj!

Tack för tipset, det måste ja ju köpa!

Ja det blir mycke tid bak vid poolen på sommaren, dock inte i sommras när ja var gravid för ja avskydde värmen å solen då:) så det kan bli!



Hoppas allt är fint med er, nu blir det en promenix för oss!



Kram Kram!

2011-04-19 @ 12:03:54
URL: http://ivfmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback