Underbar

Tack för era kommentarer på åsikten som hade kommit på kortet på Cornelia, där det stod att hon skulle bli mobbad då hon börjar dagis. Hon som hade skrivit kommentaren är inte en vän till mig, har ingen aning om vem hon är.

Jag måste säga att jag har en helt underbar dotter. Två morgonar på raken har jag & J blivit väckt av henne då hon vänder sig på sidan i sin spjälsäng och drar upp överkroppen i spjälorna samtidigt som hon trycker ner spjälskyddet, allt för att kunna titta på sina föräldrar. Är inte det kärlek så säg ♥

Idag har vi varit på babysim, det var 6:e gången, så nu är det bara två gånger kvar :-( Men idag fick vi veta att det kommer att starta en fortsättningskurs till hösten så den ska vi gå.
Cornelia hade både sin farmor/farfar och mormor/morfar som tittade på när vi badade idag. Alla våra nära och kära vill se när hon gör sina badkonster och idag var inget undantag. Idag fick vi föräldrar ha på oss simglasögon och dyka med barnen, det gick jätte bra för Cornelia, värre gick det för mig... jag fick en liten kallsup, men det bjuder jag på ;-)

Imorgon ska jag & Cornelia träffa Hanna och hennes lilla Astrid på stan, ska bli riktigt trevligt.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jo, 11 i shopping! :) Ska bli riktigt kul att ses! :)

2011-04-17 @ 20:25:38
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Linda

Måste vara en ung människa som kommenterat nå så dylikt, jisses.... förstår att man tar åt sig ändå när någon kritiserar ens barn. Slå bort det iallafall, hon är så fin er skrutta!



Usch får så dåligt samvete att jag inte hinner läsa ikapp mig som jag vill! Hoppas verkligen det är bättre med C's farmor iallafall - tänker på er iallafall!



Mysigt med babysim, vill också börja - men inte hoppat på någon kurs - här finns ett ställe som har drop in varje söndag som vi tänkt oss att åka på emellanåt, men tummen sitter tydligen fast där bak! Det har bara inte blivit av :-(

2011-04-17 @ 20:42:18
URL: http://underbargava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback