Utefix

Vi började dagen med att åka in till stan en sväng, när man är i stan så måste man ju bara kolla på barnkläder och det gjorde jag idag också. Det slutade med att jag kom hem med en klänning till Cornelia, tog den i stl 80 så den passar i sommar. Jag hoppas bara att hon har slutat äta på allt som är prickigt då ;-)


Klänning från Lindex, 79:50

Sen fick även ett 2 -pack strumpor följa med, hade en kupong så jag fick dem gratis och gratis är ju gott.



Om 1,5 vecka så blir Cornelia ½ år och det måste vi ju fira. Har kikat lite på Lindex hemsida och hittat några go´bitar, så det kanske blir att köpa nån ½ års present där sen.


Vad säger ni om den här bodyn till sommaren, 99 kr.

Sen skulle jag även vilja ha ett par trosor till tjejen, ni vet såna där gulliga med spets på rumpan som syns då hon kryper. Såna skulle jag gärna vilja veta var man kan hitta, så tips mottages gärna! Jag har sett att de finns att köpa tillsammans med en klänning men jag vill bara ha trosorna.

Man kan nästan tro att jag är sponsrad av lindex men jag gillar deras barnkläder och priserna på dem. Så därför blir det att vi handlar mycket där och nej jag är inte sponsrad, men jag skulle gärna bli det ;-)

Annars så har J oljat in våran altan, så imorgon så blir det väl våra utemöbler inoljade. Sen ska vi bara njuta av våren/sommaren. 

Våran badtunna är nu fylld så är det fint väder imorgon så blir det premiärbadning för oss och då kanske Cornelia också får bada där.

Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Vilken fin klänning! Såna där trosor med spets har jag sett, tror det var på Kappahl (de har även strumpbyxor med spets på rumpan).

2011-04-27 @ 19:51:49
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Trosor med spets finns på Polarn och Pyret.

2011-04-27 @ 22:05:27
Postat av: Hanna

Håller med föregående talare-det finns på KappAhl :) Låter bra med utefix, borde vi också ta tag i..har burit fram allt men inte skurat av/oljat in :) Dax att göra det innan man bara vill sitta ute och lata sig i solen :)

2011-04-28 @ 11:03:30
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Det finns jättesöta sådana trosor på Ellos. 3-pack för 99 kr :-)

Här kommer länken;



http://www.ellos.se/dv/1-Underklader-bad-Trosor-Barntrosor/Vertbaudet/_/N-f62Z1z13zxa?Nr=321797&sta=%7ctrosa%2c+3+pack%7c%7c0

2011-04-29 @ 22:10:28
URL: http://pernillaweb.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback