Ute

Cornelia har sovit jätte bra hos sin mormor och morfar. Hon hade sovit ända till strax efter 7 och så länge sover hon aldrig hemma, man blir trött när man får leka och vara hos sin mormor och morfar. Självklart så hade hon vaknat några gånger innan för att äta, men somnat om lika fort.
Så nu då hon har sovit borta för första gången och vi vet att det går så bra så kommer det att bli fler gånger.

Efter att vi hade hämtat Cornelia idag så åkte vi till C:s farmor och farfar där vi har ätit tårta, vi firade min födelsedag i efterhand, svärmor säger att vi ska fira min 30 års dag hela det här året ;-) Min svärmor har fått vara hemma på permiss från sjukhuset under dagen.

Vi har varit ute och myst, jag kan säga att C var riktigt nöjd. Hon fick sitta i sin farmor och fasters knän och bara mysa.



Sen när man är ute så måste man dricka vatten och har man inte med sig en pipmugg då går det lika bra med ett vanligt glas, det är nog till och med ännu godare att dricka ;-)



Cornelia och hennes farmor delade på en banon ute på altanen, även den var riktigt god. Sen var det dags att gå in och äta lite mat. Det blev en riktigt god köttgryta som svärfar hade gjort. Även Cornelia åt köttgryta som jag har kokat.

Jo jag höll ju på att glömma, innan vi hämtade C så var vi in en sväng till på lindex och där blev det tre reafynd till.

Jag hittade en fleecejacka och en fin klänning, medans J valde ett set (byxa och klänning) Så för det betalade vi 198 kr.



 

Imorgon ska vi på babysim igen, den här gången har jag varit ute i god tid med att packa badkläderna. För den här gången ska jag inte glömma nåt!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag var också & fyndade bpå lindex! Kanon erbjudanden juh=)



Vad finma kläder C har fått.



Jag har mailat dig.

Vet inte hur mycket jag kommer att skriva på det andra stället...det visar sig.



Kram!!

2011-04-09 @ 22:57:10
URL: http://tilldendagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback