Feber

Idag har jag & Cornelia varit hemma på dagen och haft kökstjänst... Även C:s mormor har varit här. Pappan i huset och hans fiskarkompis har varit hem en snabbis idag med en massa kräftor som vi har kokat. 544 kräftor om man ska vara noga, men de fiskar även ikväll så min förhoppning är att de får några hundra till.

Cornelia tyckte att det var riktigt intressant med kräftorna, både de levande och även den här som tyvärr inte överlevde...





Middag åt vi hemma hos mina föräldrar, men där var inte Cornelia i form. Hon kändes varm och hängig. Så när vi kom hem kollade jag tempen på henne och mycket riktigt hon hade feber, 38,9 vilket är mycket för henne då hon är som mig en lågtempare. 
 
Efter att ha lagt gumman så känner jag mig frusen och trött, kollar då tempen och upptäcker att även jag har feber. Så det här kommer nog att bli en bra natt, bara jag hemma och febrig själv plus en febrig dotter...

Jo förresten idag firar jag & finaste J sockerbröllop, alltså 6 år som gifta ♥ Då man firar sockerbröllop som måste det väl betyda att man får äta extra mycket godis idag ;-)

Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Sjukdom och sockerbröllop = Du kan vräka i dig godis! :)



Sötnosa ser ut att undersöka kräftan noga! ler

2011-08-13 @ 21:12:32
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Lisa

KRam och krya på er! Hoppas natten var okej och att du fick en massa gott godis. Det förtjänade du verkligen.



Visst har du jobbat lite nätter senaste tiden, hur har det funkat med C? Har det varit svårt att sova eller jobbigt för din man? Jag går över till natt nu och bävar redan för helgerna...



Lisa

2011-08-14 @ 07:29:56
URL: http://turbolina-twin.blogspot.com/
Postat av: www.avlangtantilldig.se

Grattis, det är klart det betydde godis ;-)

2011-08-14 @ 20:33:09
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback