Mörkrädd

Igår blev det många inlägg från mig, så nu trodde ni säkert att ni skulle bli utan idag men sån tur har ni inte ;)

Natten har varit riktigt bra, gumman har sovit riktigt bra. Vaknade första gången halv fem för att få lite välling, sen sov hon vidare till halv sju. Så betyget blev vg.
Har haft sänglampan tänd hela natten, så om hon har vaknat så har hon somnat om lika fort själv.

Jag & Cornelia har gjort i ordning i hennes rum på förmiddagen, så nu är tanken att hon ska sova är inatt. Så ni kan väl hålla tummarna att det fungerar.
En annan sak som gör att hon vaknar mycket på nätterna är jag. Jag har nämligen börjat att prata så mycket i sömnen igen, har vissa perioder som jag gör det och nu verkar det vara en sån.


Kommentarer
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Han tackar! :)



Härligt att det går åt rätt håll! Jag håller tummarna för att det går bra för lilltösen att sova i eget rum! :)

2011-08-21 @ 13:05:03
URL: http://annacondas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback