Dan före dan

Så här dan före dan har vi varit på ett äventyrsbad och gjort bort julbadet, haha nä inte riktigt så illa. Men vi har i alla fall varit och badat.
Efter det passade vi på att åka in till stan och titta på alla julstressade människor och jag kan säga att det var många. Bilar tutade, folk trängdes osv.
Vi passade på att gå på en kina restaurang och äta lite buffé. Riktigt gott var det, men jag tror att de fick stänga restaurangen efter oss då det var ris lite överallt av en viss liten fröken som vi inte behöver nämna med namn ;-)

Här ska ni få se en liten bild på Cornelias egna pekbok som hon ska få i julklapp. I boken är det bilder på hon själv, mig, J, mormor, morfar, moster, morbror, kusinerna, gammelmormor, farmor, farfar, faster, gammelfarmor och gammelfarfar. Ja hela våran närmaste släkt :-)


Framsidan

Ikväll ska vi bara mysa på här hemma, två bingolotter är köpta så det blir nog att sitta och spela det. Är en liten tradition att spela det kvällen före.

Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Fin bok. Sån har jag tänkt göra till Astrids födelsedag. Vi brukade också spela bingolotto kvällen innan julafton, men nu var det några år sedan. Traditionen att äta skräpmat Dan före dopparedan håller dock i dig ;). Hoppas ni får en fin jul. Kram!

2011-12-23 @ 17:00:54
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Tea

Så fin den blev!

2011-12-23 @ 20:23:07
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback