Mamma/barn träff

Igår kände jag mig så trött och slut efter nattens jobb så det blev en lugn hemmakväll med en film. Kändes så skönt att inte behöva göra nåt.

Idag ska vi ha huset fullt med barn och deras mammor. De från föräldrarutbildningen ska komma hit idag. Vissa av mammorna har jag inte träffat sen jag var gravid så det ska bli riktigt trevligt.
Gjorde en cheesecake igår som jag tänkte bjuda på.

Cornelia är rätt så gnällig nu, så direkt efter lunchen så ska jag gå ut med vagnen och hoppas att hon somnar en stund så att hon orkar med sina kompisar.

Vi har ett riktigt vårväder här nu. Tidigare på förmiddagen så spöregnade det. Snön har börjat att smälta bort och vägen är som en skridskobana så det känns inte kul att gå ut och gå.


Kommentarer
Postat av: Mamman med den tomma famnen

Usch sånt väder har vi också. Just nu ösregnar det.

Hoppas ni får trevligt idag.

2011-12-15 @ 11:15:52
URL: http://tomfamn.blogspot.com
Postat av: Sara

Hihi, det är sååå spännande. Längtar massor till rutinUL då vi, om det går, ska tjuvkika. Jag tror det är två killar, har drömt det flera gånger..

Men tjejnamn har vi massor så det går också supebra!:-)



Hoppas träffen var mysig igår!

Kram

2011-12-16 @ 11:48:09
URL: http://langtaneftertresamhet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback