Nästan klar

Höll nästan på att gå och lägga mig utan att komma ihåg att uppdatera bloggen, fy skämmes på mig ;-)

Idag har det blivit en sväng på stan för lite julklappsinköp. Nu är det endast tre julklappar kvar att köpa. Det är till J, hans mormor och morfar. Känns riktigt skönt att det nästan är klart.
Nu ikväll tänkte jag sätta mig och slå in paketen, tror ni då inte att jag hade glömt att köpa julpapper... Trodde att jag hade kvar papper från förra året, men men ibland är inte minnet det bästa.

Vi har även varit en sväng till min systeryster och hälsat på. Efter det blev det middag hos mina föräldrar dit även Cornelias farfar kom.

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket då ögonen känns riktigt tunga.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: avlangtan

Skönt att ha fixat nästan alla julklappar, vi har också bara ett par st kvar :)

Jag har sparat på det här med att slå in, men nu är det december så nu får man nog ta en eller två kvällar att slå in, med lite glögg och julmusik till :-)

2011-12-03 @ 11:05:48
URL: http://avlangtantilldig.se

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback