Trött

Tidigare var J ledig varje dag då han var sjukskriven, men nu har han börjat att jobba några dagar per vecka. Det har medfört att man nu uppskattar hans lediga dagar så mycket mer. Nu har vi haft sån tur att hans chef har fått barn och därför är det stängt på hans jobb, vilket har gjort att J har haft några lediga dagar.

Så idag har vi haft en till mysdag. Vi har varit och badat på Nordpoolen, första gången vi var där med Cornelia och jag måste säga att vi gillar Pite havsbad mer då det är mer barnvänligt.
Så fort jag hade satt på gumman badbyxorna så blev det första ohhhhhhh, sen hann vi inte mer än in i duschrummet så kom andra glädjeskriket. Det finns inget som är bättre än att få vara på badet om man får tro Cornelia.

Alla tre var ganska trötta då vi kom hem, så när den lilla sov middag så sov även hennes föräldrar.

Även nu ikväll känner jag mig trött och seg, så det kommer att bli en tidig kväll för mig.


Mamic: Jo det var på Säästö Tex vi shoppade, tack för tipset om Lidl!


Kommentarer
Postat av: Ida &Jouline

Fyy för detta vädret. Jag vill ha kallt och vinter.

Det är så kladdigt och skitigt ute :(

2011-12-01 @ 21:10:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback