"bakat"

Nu har jag & mamma "bakat" 5 olika julgodisar. Det har blivit lakriskola, dajmkola, marchmallows, godismuffins och snickers. Med andra ord en massa gotta ;-)

har nu kommit hem och gården är full med snö då J är borta och hjälper en kompis att gräva en ny brunn ihelgen. 
Jag har tyvärr sträckt mig idag, så ryggen gör riktigt ont. Så det kommer att bli en lugn kväll framför tv:n för min del. Snön får klara sig tills han kommer hem.

Nu ska jag gå och försöka få upp en eld i kaminen, inte det lättaste då snön är lite små blöt....


Kommentarer
Postat av: Tea

Mysigt med julgodisbak.

2011-12-10 @ 21:25:00
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/
Postat av: avlangtan

Mysigt med julbak, jag älskar ju att baka! Vi ska ha vänner över på måndag för vårt traditionella julgodisbak :-)



Hoppas ryggen mår bättre imorgon!



Jag har sett lite julstrumpor bl.a på Åhléns och Rusta, jag tror att J kan ha hittat på Åhléns. Jag vet att IKEA hade enkla, fina i år men jag såg inga när vi var där i veckan.

2011-12-10 @ 22:19:39
URL: http://avlangtantilldig.se
Postat av: Hanna

Åh, smarrigt..Vi måste sätta fart med julbaket här hemma nu när kalashelgen är över :)



Sv: HAHA, ja tänk om de skulle varit såhär stora i magen..Jösses så man skulle sett ut ;)



Det är så häftigt att våra små tjejer funnits i ett helt år..Wow, precis som du skriver :) Hon hälsar tack så mycket! :) kram

2011-12-11 @ 14:40:16
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

» Namn

» E-postadress (Publiceras ej)

» URL/Bloggadress

» Kommentar

Kom ihåg mig?          
Trackback